اكبر منتدى اسلامى (حلمنا نتبع سنة رسولنا)
اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Copy_o13
اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Copy_o13
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةاخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق I_icon_mini_portalأحدث الصورالتسجيلدخول
اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق NG7zNXg9DdkAAAAASUVORK5CYII=

اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق

كاتب الموضوعرسالة
masry
عضو فعال
عضو فعال

اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Empty
مُساهمةموضوع: اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق   اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 4:24 am

السلام عليكم
ازيكم يا ميه ميه
عاملين اييييه
انا جايه بس افضفض عشان مبسوطه
اخيرا فى حلم من الأحلام اللى حلمت بيها اتحققاخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Kkkl
اخيراااااا وبعد معاناة وشغل سنه كاملة الا كام شهر بس قدرت اجيب لاب تووووووباخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Dance3
جايز تقولوا عليا بنت مرفهه وبمعنى اصح هايفه وهو ده يعنى الحلم اللى حلمت بيه وحققته ومبسوطه اوى بيهاخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Eh_s%2810%29
انا فعلا مبسوطه واوى كمان مبسوطه ان انا اللى جيبته من فلوسى انا تعبت واشتغلت طول السنه وجيبته دى ليها احساس تانى خالص غير لما بابا او ماما بيجيبولى الحاجه الحمد لله أهلى موش مخلينى عايزه اى حاجه بس بدات فعلا اقولهم وتجيبوا ليه انا بشتغل وليا دخل سيبونى اعتمد على نفسى شوى صحيح باخد برضه منهم بس الحمد لله أغلب الوقت بقيت اجيب الحاجه لنفسى ومبنساش اخواتى طبعاا اخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Mo13ياااااااااااااااااه اخيراااااااا كبرت ياولاد وبقيت اعتمد عل نفسىىاخيرااااااااااا حلم من أحلامى الصغيره اتحقق Mo13

صفحة 1 من اصل 1